Bloggtoppen.se Allmänt

14 maj 2013



låtsas som om jag har tid med sånt jag absolut inte har tid med.

vilket är ditt mest använda ord denna vecka?
typ ”jävla”, ”blä”, "trött", ”ledsen”

har du någon fobi?
nej fast är väl rädd för en del grejer. som att trilla i rulltrappor.

vad är det godaste du har ätit hittills i veckan?
åt palt till lunch igår

 vad är det finaste någon har sagt till dig idag?
har bara pratat med pappa idag. vi pratade om superlim och skomakare.

när kände du dig riktigt nöjd med dig själv senast?
minns det inte ens.

vad tror du kommer bli roligast i helgen?
min killes käluubb hoppas jag väl

vilken är din pepplåt för tillfället?
slår på niggas in paris så fort jag ska någonstans för då går benen så fort.

vad har du sysselsatt dig med då du har haft dötid i veckan?
har inte haft någon dötid men lyckats sno åt mig lite ändå. då har jag spelat ruzzle. bara.

har du gjort/kommer du göra något i veckan som du inte gjort förr?
jag ska på jobbintervju på torsdag för en sorts jobb jag aldrig haft tidigare.

vad oroar du dig för?
alldeles för mycket. men kanske mest för att jag inte har en aning om var jag befinner mig i höst.

vem är den kändaste personen du har sett på senaste tiden?
hälsade på hoa hoa dahlgrens hund igår.

vad har varit mest förvirrande på senaste tiden?
allting.

hur ser dina senast tagna webcam-bilder ut?
har typ en eller två.

har veckan varit bra än så länge?
inte särskilt. har nog aldrig varit så här stressad och ofokuserad någonsin.

Inga kommentarer: