Bloggtoppen.se Allmänt

29 december 2011

2011

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
känns som allting jag gjort i år är sånt jag aldrig gjort förut. i alla fall inte på det här sättet.

2. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nä, men min mellanstadiebästis

3. Dog någon som stod dig nära?
ja

4. Vilka länder besökte du?
danmark och tyskland x2

5. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
struktur och inre lugn
6. Vad var din största framgång 2011?
att jag har haft ritlust nästan hela tiden och att jag fick ett jobb i handen utan att lyfta ett finger

7. Största misstaget?
försöker att inte tänka så

8. Har du varit sjuk eller skadat dig?
dagisbaciller
och en avklippt tumme

9. Bästa köpet?

typ biljetter, pennor?

10. Vad spenderade du mest pengar på?
öl och mat och tågresor kanske

11. Gjorde någonting dig riktigt glad?
min lillebror gör mig alltid (för det mesta) riktigt glad

12. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
dom

13. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
beror på vilka tidigare år. har så svårt att kategorisera det här året som ett bra eller dåligt. vissa dagar har jag legat på badrumsgolvet och tänkt att jag aldrig någonsin kommer kunna resa mig
upp och vissa dagar har jag bara hoppat runt och varit så tacksam och tillfreds över allt.

14. Vad önskar du att du gjort mer?
tänkt realistiskt och rationellt

15. Vad önskar du att du gjort mindre?
varit destruktiv

16. Blev du kär i år?
nej

17. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
hata är väl att ta i, men vissa människor har jag verkligen inte mycket till övers för längre

18. Bästa boken du läste i år?
har så dåligt minne när det gäller film och böcker, men gillade just kids, som alla andra

19. Största musikaliska upptäckten?
the drums, i blame coco, jennie abrahamson

>

20. vilka festivaler besökte du 2011?
peace och popaganda.

21. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
åt födelsedagsfrukost på string, gick i skolan, åt middag med storebror på kvarnen

22. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
snor,bajs&dregel-vänligt

23. Vad fick dig att må bra?
min familj, alla fina kompisar och att rita, prata, dansa, hångla, jobba och sova

24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
ja fast den här gången tror jag på att det som inte dödar.. eh vare nu va

25. Favoritprogram på TV?
kollar bara på tv när jag ska sova, somnar alltid till house

26. Något du önskade dig och fick?
livslust

27. Något du önskade dig men inte fick?
lugn

28. Vem saknade du?
alla hemma, och på alla andra ställen som inte är det där jag befinner mig

Inga kommentarer: